olet toki tervetullut, mutta mitään nähtävää ei täällä vielä ole. avaan tänne pienen ja ihanan sivuston, jossa esittelen sekä pieniä että suuria, mutta aina ihania tavaroita. kaikkia tavaroita yhdistää se, että minä olen ne suunnitellut ja tehnyt, ja minä olen iloinen jos haluat jonkun niistä ostaa.

'minkälaisia tavaroita', sinä mietit.

neulottuja, virkattuja, nuttuja, hattuja, koruja, laukkuja, huiveja, lapasia...

ommeltuja lastenvaatteita, patalappuja, tilkkutöitä, laukkuja, tyynyliinoja

huovutettuja koriste-esineitä, koruja, asusteita

kortteja myös tilauksesta suuria määriä tai vain yksi ainoa personoitu kortti

lisäksi tulen järjestämään arvontoja ja jakamaan ilmaisia käsityövinkkejä.

***

mitä vielä haluaisit täällä nähdä? sana on vapaa, otan vihjeitä vastaan.

ehdota siis mitä haluaisit!

ja tule uudelleen käymään myöhemmin.

tai laita minulle sähköpostia:

[email protected]

siellä voit ilmoittautua postituslistalleni tai jos haluat, tilata jo nyt jotain.

***

muistathan, että saavuttaakseen jotain suurta, on oltava valmis aloittamaan pienestä ja tekemään sinnikkäästi töitä. siksi tämäkin sivusto rakentuu pikkuhiljaa, lämmöllä ja rakkaudella.